This is our Game!

Συνεχίζεται με μεγάλη επιτυχία το 2ο Φεστιβάλ Διάδοσης του Κρίκετ και των αξιών του Αθλητισμού που συνδιοργανώνεται από την Περιφερειακή Εκπαίδευση Ιονίων Νήσων και την Ελληνική Ομοσπονδία Κρίκετ. Στο τουρνουά συμμετέχουν 19 δημοτικά με 40 ομάδες αγοριών, 40 ομάδες κοριτσιών ενώ η συνολική συμμετοχή ανέρχεται στα 800 παιδιά.
Το πρόγραμμα έχει σκοπό την ανάπτυξη και διάδοση του αθλήματος στις μικρές ηλικίες, την μετάδοση και διατήρηση της ιστορικότητας του αθλήματος και γενικότερα την προαγωγή του ομαδικού πνεύματος της ευγενούς άμιλλας και των αξιών του αθλητισμού.
Παράλληλα το πρόγραμμα προσφέρει ένα βήμα για όλους όσους αγαπήσουν το άθλημα να επιλέξουν την ομάδα την οποία επιθυμούν να ενταχθούν προκειμένου να συνεχίσουν σε μια επίσημη οργανωσιακή δομή την καλλιέργεια του.
Κυρίως όμως παρέχεται στα παιδιά η φιλοσοφία της αποδοχής του σεβασμού και της ενασχόλησης με τον αθλητισμό γενικότερα ως τρόπου ζωής.
Στο πρόγραμμα συμμετέχουν :
Το 1ο ,4ο, 5ο, 6ο, 7ο, 9 , 10ο, 12ο, 13ο , 14ο τα δημοτικά Καστελλάνων Μέσης, Μαντουκίου, Γαστουρίου, Κυνοπιαστών, Αλεπούς , Σιναράδων, Κοντοκαλίου, Ποταμού, Μελιτειέων.
Οι αγώνες διεξάγονται στην Πάνω πλατεία με ώρα έναρξης 9.00 και λήξης 12.30. Λόγω καιρικών συνθηκών το πρόγραμμα της 16/5 αναβάλλεται και θα μεταφερθεί την Τρίτη 23/5 ενώ την Τετάρτη 24 /5 θα γίνει η εκδήλωση με την συμμετοχή δύο Γυμνασίων του 1ου και του 4ου. Στους συμμετέχοντες απονέμονται αναμνηστικά διπλώματα.
Υπεύθυνος συντονιστής της δράσης ο διακεκριμένος ΚΦΑ και προπονητής Κρίκετ Βαρζακάκος Δημήτριος. Επιθυμούμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Περιφερειακό Διευθυντή κ. Αγγελόπουλο, την Σχολική Σύμβουλο κ. Τζίβα, τον Προϊστάμενο Φυσικής Αγωγής κ. Ίσαρη, την Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κ Σαββίδου, την ΚΦΑ Μαρία Κασφίκη τον Προπονητή της Εθνικής Ομάδας Γυναικών Ιωσήφ Μισφούτ και τον Τεχνικό Υπεύθυνο Σπύρο Δολιανίτη το μέλος του ΚΓΣ Γιάννη Σκορδίλη αλλά και όλους τους ΚΦΑ και εκπαιδευτικούς των σχολείων.
Προβολή στατιστικών και διαφημίσεων
Προώθηση δημοσίευσης
Όλες οι αντιδράσεις:

1

Share With: